Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wel apart dat je op de BP op het niveau van 'untrained' zijn en je deadlift intermediate (squat even weggelaten gezien je geen squat rack hebt? maar ook daar untrained).
Ik ben het hier opzich wel met robbie eens (komt overigens niet vaak voor..) dat een split-schema imo ongepast is. Zou zelf voor full-body gebaseerd op compounds kiezen.
Maar ga het lekker proberen wie weet slaat het aan en zo niet heb je nog een leven voor je om verbeteringen aan te brengen.
Belangrijk in elk geval dat je een plan kiest en je daaraan houdt (heb ik ook al op persoonlijk aan je vermeld geloof ik ). Consistency is the key to success imo.
Wat was je startgewicht dan? Ik kwam de eerste drie maanden 10 kg aan
Start gewicht echt voordat ik begon met trainen, onder de 55 KG (:
Maar ben ook wat gegroeid denk, ik weet niet, er is niet enorm veel massa bijgekomen, maar er zat ook echt helemaal niks. Idk, werd ineens veel zwaarder.
@aktito
Ja klopt, me DL ging als een gek, loopt nu niet zo snel meer als eerst, zal binnenkort wel eens eentje proberen te filmen voor techniek etc. Bench en squat, ja geen idee. Heb wel lange armen etc.
En ja klopt eerst wist ik niet wat ik wilde, nu heb ik een 'plan' tot mei.
Trouwens lekkere training gehad, baal alleen dat er geen EZ-Bar is voor bicep curls, maar die komt wel (we hadden er een maar die is weg). Heb het idee dat je daarmee toch veel meer mass opbouwt dan met normale dumbell curls.
Start gewicht echt voordat ik begon met trainen, onder de 55 KG (:
Maar ben ook wat gegroeid denk, ik weet niet, er is niet enorm veel massa bijgekomen, maar er zat ook echt helemaal niks. Idk, werd ineens veel zwaarder.
@aktito
Ja klopt, me DL ging als een gek, loopt nu niet zo snel meer als eerst, zal binnenkort wel eens eentje proberen te filmen voor techniek etc. Bench en squat, ja geen idee. Heb wel lange armen etc.
En ja klopt eerst wist ik niet wat ik wilde, nu heb ik een 'plan' tot mei.
Trouwens lekkere training gehad, baal alleen dat er geen EZ-Bar is voor bicep curls, maar die komt wel (we hadden er een maar die is weg). Heb het idee dat je daarmee toch veel meer mass opbouwt dan met normale dumbell curls.
Wat is er mis met een rechte bar voor curlen? Betere bicepscontractie ook nog eens.
Oly bar is 20kg, als ik ga curlen curl ik hem leeg, en zat toen die EZ bar er was volgens mij al rond de 20, dus zou niet weten hoe ik het anders moet doen. Maarja de eigenaar zou een nieuwe halen, en er komt een plate loaded legg press dus ik ben wel blij
Wellicht zijn dumbells een idee. Dan worden jou polsen niet geforceerd want dan staan die altijd in een comfortabele houding.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ok ik ben mad, anderhalf uur vertraging door die kut NS. Toen had ik de bus gemist, dus weer een uur wachten op station. Jaa dan was je vroeg uit -.-
Voel me nu net een zwangere eekhoorn, was me noten vergeten dus ff inhalen die handel.
Lag er weer eens een takje op de rails waardoor ze alles moesten afzetten en er urenlang vertraging was ? Of komt het door het weer dat ze van met geen mogelijkheid aan hadden kunnen zien komen...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment